Sunday, January 14, 2007

sunday morning



νέες ειδήσεις για τη ρουκέτα στην αμερικανική πρεσβεία,κυβέρνηση στα χνάρια του Μεγάλου Αδελφού-νέες κάμερες,νέες παρακολουθήσεις τηλεφώνων,κινήσεων στο Ιντερνετ και άλλα τέτοια "αντιτρομοκρατικά"(sic)/η αϋπνία υποχωρεί;-3 ώρες ύπνου σήμερα,χτες 12,"καλή αντάμωση" βιολογικό μου ρολόι/κυριακάτικη εφημερίδα καλύπτει με τα ένθετά της το τραπέζι/στο winamp Κ.Βήτα και "Breakfast on Pluto-OST"(κάπου εκεί χώρεσε και το all sundays classic "Sunday Morning") /τα παγάκια στο φραπέ έχουν λιώσει,κάνοντας το νεροζούμι-btw,ποτέ δεν έπινα φραπέ χειμώνα λόγω κρύου,τώρα;υπάρχει κάποιος που δεν αντελήφθη ακόμα την καταστροφική άνοδο της θερμοκρασίας;/λογαριασμοίλογαριασμοίλογαριασμοί/κακοστριμμένα πρωινά τσιγάρα/μαύρη τελεία μες στο δεξί μάτι παραμένει συνεχώς μέσα στο οπτικό μου πεδίο-φύγε επιτέλους!/κλασσική κυριακάτικη ξενέρα

οι σκέψεις που χωράνε στο μεσοδιάστημα αϋπνίας-μαρτυρικής απόφασης να σηκωθείς από το κρεβάτι,σε χτυπάνε στον εγκέφαλο σαν κακομιξαρισμένο technno session για όλη την υπόλοιπη μέρα,

φλας-μικρή ηλικιακή κρίση στα 23_"πότε/πώς πέρασαν τα χρόνια" και άλλα τέτοια τρομακτικά για μένα,γελοία για άλλους-
αγαπημένοι,φίλοι,άνθρωποιάνθρωποιάνθρωποι,σε κάνουν χώμα/ανεβάζουν στον ουρανό με μια τους λέξη/κίνηση-να κάνω κάτι που θα έπρεπε να κάνω/να πνίγω κάτι που δε θα έπρεπε να πνίγω μέσα μου,επειδή έχω 2 χουντικά εγκεφαλικά ημισφαίρια που μου στέλνουν sms ορθολογιστικών εντολών,από πάντα(sic)-υποθετικά γεγονότα/φαντασιώσεις παίρνουν μορφή στις σκέψεις μου,δε θυμάμαι κάτι να γίνεται πραγματικότητα ακριβώς όπως το είχα φανταστεί-το ντουέτο "προσπαθώ να ελπίζω πάντα"-όραμα φαλτσάρει ενίοτε-ok,this is it,it's called "black out"

χάος στο κεφάλι_aka_ινάφ ιζ ινάφ

4 comments:

me said...

"να πνίγω κάτι που δε θα έπρεπε να πνίγω μέσα μου,επειδή έχω 2 χουντικά εγκεφαλικά ημισφαίρια που μου στέλνουν sms ορθολογιστικών εντολών,από πάντα(sic)-υποθετικά γεγονότα"

Πρωτίστως, '!' για το 'χουντικά εγκεφαλικά ημισφαίρια'

Κατά δεύτερον, η 'συννεφιασμένη Κυριακή' είναι χωμένη βαθειά κάπου πίσω από τα μάτια μας, και, υποθέτω, βγαίνει σαν μια πεισματάρα Περσεφόνη κάθε τόσο, που και που, να κάνει τα λουλούδια ν'ανθίσουν, μα να φέρει και μαζί της τη μυρωδιά του κάτω κόσμου.

RaZzMaTaZz said...

SUnday MOrning? ennoeis auto twn No Doubt? giati einai to mono pouy mou rxetai sto myalo twra:)

non-o said...

prospero,αυτή τη μπόχα του κάτω κόσμου δε θέλω να βλέπω τις Κυριακές:/
razzmatazz,νόου νόου,velvet underground I meant:)

Elle said...

sunday morning coming down
monday morning slow start
tuesday morning ask for more
wednesday morning kicks around
thursday morning feels a bit better
friday morning never comes
i go out on friday night and
i come home on saturday morning
saturday morning rules