Wednesday, January 10, 2007

nervous breakdown - part 1


(ή αλλιώς, ταξίδι με φίλους)



γκρίνιας κατάλογος:

1.έχω γίνει ένα με την οθόνη του pc,1 εβδομάδα τώρα
2.έχω μάθει απ'έξω όλες τις διευθύνσεις/προσφορές/όρους κάθε αεροπορικής εταιρίας που έχει έδρα στην βαλκανική/ιβηρική/ιταλική χερσόνησο
3.έχω φτάσει στο χείριστο σημείο ασυννενοησίας με άλλους 15 φίλους/γνωστούς/γουατέβερ που αποφασίσαμε να πάμε τις ίδιες ημερομηνίες και μπορούμε να συζητάμε ματαίως για πάντα,για το πως θα βολέψει τον καθένα πότε/πώς/από πού να φύγουμε
4.ατάκα no1:"με αυτήν την εταιρία
πάει απ'ευθείας αλλά τα λεφτά είναι πάααρα πολλά"μπλαμπλαμπλα(ε,τι να κάνουμε?)
5.ατάκα no2:"τα λεφτά είναι ok αλλά ρε γαμώτο θα πρέπει να περάσουμε μια αιωνιότητα σε 35 διαφορετικά αεροδρόμια" μπλαμπλαμπλα(βλέπε και το no 4 και προσπάθησε να βγάλεις άκρη)
6.ατάκα no3:"καλή η Ισπανία,μήπως όμως να πάμε και λίγο Πορτογαλία/Μαρόκο/νησιά Φίτζι κτλ" (ναι,ρε,σιγά τα ωά)
7.η αϋπνία συνεχίζει να μου γαμάει τον εγκέφαλο/σώμα για 4η μέρα
8.μπάτσοι-για να πάρω το καινούριο διαβατήριο/ταυτότητα,τιακομαπρεπεινακανω?


ps. να θυμηθώ την επόμενη φορά που θα μου πει κάποιος "ναιαιαιαιαι,να πάμεεεεε!ρεε,-(παύση,απόγνωση στο βλέμμα και τα συναφή γλυκερά)-,μήπως θα μπορούσες εσύ???",να του απαντήσω "%$&*^#@!"

No comments: